idag har blivit igår

jag är den enda vaken i det lilla vita huset på den lilla gatan i den lilla byn.
jag, filosofiuppsatsen och B-J :)

med hannas hjälp tror jag nästan att jag kan bli klar med skiten imorgon!
frågan är hur jag ska lära mig alla jävla engelskaglosor :o och när jag ska skriva mitt tyska-tal?
helgen är alldelles för kort, även om den varit tre dagar längre än vanligt.
jag hinner inte rikigt med :o
för denna gången har jag faktiskt börjat skriva en uppfift innan det är endast 20 timmar kvar till inlämning.
det är ju bra att jag har lärt mig detta när jag bara har 19, nej 18 nu, dagar kvar i skolan.
men jag får väl ta med mig mina erfarenheter längre fram i livet, till dess att jag är mogen för att vidareutbilda mig.
om jag nu ever blir det.

nu ska jag sova,
imorgon bitti väntar tipspromenad med Mamma, Michael, Hanna, Moa & Tom :)
underbara underbara!

godnatt.
jag saknar adambabe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0