27 november

Fredag.
Det känns lite som att det varit helg hela veckan. Enda dagen jag har jobbat är onsdag och då gick jag hem efter 4 timmar. Ryggen is giving me a hard time. röntgade den igår igen och det är ingen skada på skelettet iallafall, så man får väl vara glad :) om jag inte känner mig bättre i nästa vecka så blir det sjukgymnastik.

Tänkte att jag kunde skriva lite om vad som hände i söndags, så kanske jag slipper berätta hela historien från början så många gånger. & TACK till alla som hör av sig, det betyder verkligen massor <3

Peo skulle skjutsa mig till tåget efter min underbara skottlandresa. När vi har kört i 5 minuter kanske så kommer en stor svart bil i den andra filen och kör rätt in i vår vänstra sida (det var heldragen linje). Vi knuffas in i vägräcket och studsar ut och sen in i det igen. Då löser airbagarna ut och först då börjar jag skrika, det känns som jag är instängd i mig själv för jag hör inget av smällen som blev, hela luften är full med krut och det ryker om bilen. Jag vet inte hur, men jag minns att dörren knappt gick att få upp, men jag är iallafall ute ur bilen och panikar totalt. Två tjejer stannar och hjälper oss (bilen som körde på oss körde iväg.) brandbil och ambulans kommer och nu kommer den stora svarta bilen tillbaka och frågar mig "var det jag som körde på er" och hävdar att han inte märkte något men att hans fru hade hört en liten smäll och velat vända. JÄVLA IDIOT! tro fan att han kände det, det var ju världens smäll!!!! iallafall vi åkte med i ambulansen och fick ligga med nackkrage på akuten. sjukt jobbigt var det, fick så ont i bakhuvudet av att ligga så. blev undersökt ioch röntgad och tillslut kom de fram till att det inte var någon fara med mig. Peo däremot fick en nackfraktur och vi har tur att vi klarade oss så bra!

Ett värdelöst slut på semestern, men jag är så glad att det bara var mina ryggmuskler som tog stryk.

Tog svin-vaccinet igår med. så nervös som jag var och så kändes det ingenting! när sjuksköterskan sa att hon var färdig trodde jag att hon skojjade med mig. Idag är min arm lite öm, men fuck you alla andra biverkningar, jag mår fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0