all my troubles seems so far away.

Jag är så redo för en löprunda nu!
Men Malin är seg... snart är vi iallafall ute i våra ursnygga underställ och laddar inför vårt julbord vi ska ha ikväll.
eller ja, jag får ju inte kalla det för julbord för mamma, så vi säger smörgåsbord, eller buffé :) man kanske får kalla det för buffé för vi har ingen skinka och ingen jansson och inget sånt där riktigt typiskt juligt... hehe, men gott ska det bli :)

jag vet att jag använder ordet jul i varje inlägg. men live with it! hehe. david.... hehe.
pusssssssss

2007


bästa bilden ever :D älskar dig siiiss!

Kommentarer
Postat av: david

När Erika börjar bli jul-kåt då vet man att de nästan är 2 månader kvar till jul! ;D xD

2009-11-15 @ 18:40:57
URL: http://davknut.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-18 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0