christmas is all around you

det sjukt svåra mailet är vidarebefodrat och jag här sitter jag i min jul-trosor och jul-t-shirt och väntar på att johanna ska ringa och hjälpa mig att checka in online ;o jag väntar också på julen och på att det ska bli imorn eftermiddag :)

Även fast jag ska åka till Skottland på torsdag så är min längtan bort till värmen så stor! Men jag har lägret i april att se framemot :) och innan dess så ska nog skottland, manskvällen, adam, ullared, advent, december & massa annat ge mig en annan sorts värme.

jag är ledsen att jag bloggar så lite, Ellen.
Men jag känner som du, inget intressant händer ändå att dela med sig av!



Lillasyster <3

Kommentarer
Postat av: malin

storasyster <3

2009-11-12 @ 21:58:59
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: ellen

men jag tycker det är späänande ju :(

2009-11-14 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0