FLY

3,5 timmar till flyget lyfter nu och jag är faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. men det kommer nog ska ni se. när jag är incheckad och Peo lämnat mig, då kommer det. jag gillar ju tyvärr inte att flyga, brukar krama någons hand när vi lyfter, men jag får väl krama armstödet istället. nu när jag skriver det här så blir jag nervös, jag skrämmer nog upp mig själv... men jag vet ju inte vart jag ska sitta, jag vet inte om jag har en speciell plats, det verkar ju inte så iallafall. men det löser sig nog.

train to glasgow. om jag kommer ihåg den meningen ska jag nog allt komma fram till johanna ;)
längtar så tills jag är framme och har hittat henne. då ska det bli roligt det här.
Mittt äventyr.

Malin, ta hand om dig :)
Adam, jag älskar dig :)

Stort tack till Peo & Nina för all hjälp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0