Friday I'm in love

Paisley, så vackert namn. Så fort jag såg det kände jag kärlek.
so you know :)

Dagen började med frukost bestående av havregrynsgröt och rostat bröd med nutella.
Sen var Johanna barnvakt en stund så jag försökte kommunicera lite med hennes au-pair barn, det gick väl okej :) men när föräldrarna säger något stakar jag mig något fruktansvärt. så pinsamt.. Men de har sagt att jag verkar vara en trevlig tjej :) (well, jag är en trevlig socialt inkompetent tjej, hehe) som sagt jag är ju blyg på svenska, så det blir ju inte direkt bättre på engelska ;)

Vid tolv gick vi ner (eller upp? definitivt upp, sjuka backar!!) till Johans skola och mötte honom och gick och åt på KFC (kan inte stava till det första ordet ;) ... fried Chicken). Sedan gick vi gata upp och gata ner och tittade i massor med affärer. det är onekligen vackert här. Hade velat se det på sommarn! Men jag gillar ändå! :)

imorn blir det mer affärer och gång. det är sjukt nice.
spendera lite tid med bästis är ju inte fel det heller :)

some pictures :) (jag skäms lite för att ta bilder bland allt folk hehe, så turistigt. men jag är ju turist så vafan :D)

lite av en av alla de sjuka backarna. dock så fångas inte hur brant det verkligen är på bild.

Mat. Massa mat. Majs-klubborna var godast :)




I like :D




denna klassiska. Jag var tvungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0