the crappy-movie-weekend

två kvällar, två riktiga skitfilmer!
jag fattar inte hur man kan få göra så dåliga filmer.

iallafall idag har jag varit i bowlinghallen och tittat på när pappa spelade match :) de vann såklart ;)
eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Sanna :D vi pratade, bakade lite pepparkakor och lagade mat. alltid så roligt att träffa henne :) alltid lika tråkigt när hon åker =/ men snart ses vi igen iallafall :D

ljusstaken är uppe och imorn är det dags :D
jag är så lycklig, får tårar i ögonen :'D (håll käften malin & david)


tänk att det gått ett år redan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är så glad att jag har dig vännen och det var verkligen härlig att träffas igår och veta att det inte dröjer en månad tills nästa gång! :D <3

2009-11-29 @ 15:06:47
Postat av: Sanna

Hrm, vem sa att Jag var dålig på att blogga? ;O

2009-12-04 @ 17:14:06
Postat av: Erika

haha förlåt :o

jag ska skärpa mig !

2009-12-05 @ 10:47:48
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0