it's more than a feeling

dagens osanning var deffinitivt Ellens påstående om att det var skönt att plocka ögonbrynen på nuna. Seriöst, det gjorde så fruktansvärt ont! ögonen tårades och jag var spänd som en pinne ^^ tur att jag fick massage på jobbet idag :) jag har allt ett fint jobb jag :)

dagens löfte till mig själv är att jag innan året är slut ska gå på en ansiktsbehandling. det verkar så oerhört skönt! kanske ska bli min julklapp till mig själv? eller så får jag ta det nästa år ;)

jag är sjukt nöjd med mina fina ljusstakar jag köpte igår! :D & jag hade sån tur att de var på rea denna månaden med :D jag älskar julen! jag funderar på att ha en julmiddag eller något innan jul, med paket-byte kanske? eller det beror på om zozan vill vara med om det är en julig middag, annars tar vi bara en mys middag :D

jag är så glad att det finns goa tjejer på jobbet att prata med. Ni är bra ni :)
fest hos ellen på lördag, mys med adam imorn :) kan bli en kalashelg!

kram på er.

här är dom :')

Kommentarer
Postat av: ellen

haha jag tyckte det var asskönt! somnade typ:P

2009-10-17 @ 11:21:03
Postat av: matilda

jag är på en julmiddag :D julen är bäst !

2009-10-18 @ 18:43:41
URL: http://matalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0