En smärre chock!

Jag skulle bara testa att svara på en kommentar jag fått på bloggen (det fungerar aldrig!) men idag så fungerade det :o jag tänkte att jag måste testa om blogg fungerar också & tro det eller ej, det gjorde det :D
Jag undrar om alla spärrade sidor är öppna, jag hoppas det för jag skulle behöva kolla min hotmail... och fikat kanske inte behöver bli så segt om jag kan surfa runt lite istället för att sitta ensam... De flesta är lediga idag :O

Anna Anka var gäst i min morgonunderhållning idag.
Jag facineras av henne och jag tycker hon är rolig, haha.
Sen kan man ju diskutera hennes åsikter, men som hon säger "opinions are like assholes, everyone got one"

Nu ska jag kopiera mera & i eftermiddag ska jag träffa Kim !!!!
Även denna fredagen ska spenderas i soffan, begär inget annat! För vem orkar göra något efter en hel arbetsvecka? Imorn är jag fit for fight igen, promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0