friday night fever

12 timmar efter min sista cider kan jag köra bil, det har jag räknat ut här på morgonen.
Jag fyllde dessutom i att de tre ciderna var 7.o fast de inte var de och att de var 50 cl & inte 33 som de egentligen var. Men det känns bäst att överdriva lite.

Även om mitt blod är redo för bilkörande kan man ju fråga sig om jag generellt sätt är det. Har typ inte sovit någonting inatt.

Jag och Adam var hemma vid ett, vi låg då och pratade en stund sen sov vi. Glömde nämna att vi först och främst fick torka spya, en illröd-spy med stora klumpar i. Seriöst det såg ut som små möss! det var nog det äckligaste jag gjort. helt seriöst.

Vid halv tre kom ena delen av grace-gänget hem, (notera att vi sov) de slet upp dörren till adams rum, vi ryckte till (hur rädd blir man inte?) , ochj så började de skratta och skrek satt vi hade sex. Jo men vi hade sex, vi sov, det kunde vem som helst sett. Men det spelar ingen roll vad jag och adam gör när andreas kommer hem från krogen, vi har alltid sex enligt honom. Jag börjar tro att det är önsketänkande. Dream on, det är ingenting jag vill visa dig!

Senare kom den andra delen av gänget hem. & då blev det liv i luckan vill jag lova. Det var någon äcklig jävla pundar kille här sm skrek satan och drog igång de andra som fan, till och med mus-kräkan. Jag hoppas jävlar i att att de inte får någon varning nu då ingen av de som bor här höll på med något. Adam fick damp och lyckades slänga ut den där Emil (som ingen vet vem det är idag). Suck.

Kvällen innan vi kom hit var iallafall amazing :)
Pizza med Zozan & Ellen!!
Pauze med Ellen K, Andrea, Ida och Nicke.
Senare kom Adam och hans vänner och jag träffade även Elin! :D
Nu vill jag ge killarna en sömnspruta så jag kan sova lite.
Hoppas er fredagkväll var kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0