Pappas dag

inte farsdag, men min pappas födelsedag :)
GRATTIS! Jag älskar dig & det vet du :) Jag hoppas du är nöjd med dagen!

Det är en dag kvar på jobbet innan det är helg igen. Så skönt!
Fika med Ellen efter jobbet ska det bli imorn, det får helt enkelt vara min inspirationskälla under dagen :)
Sen att det blir party på lördag är också en sak att lägga tankarna på när kroppen helst inte vill kopiera mera.

jag fick ett jättefint kort av johanna igår :')
det pryder nu mera mitt databord och jag blir glad av att se det :)
jag har kommit fram till att jag älskar att få kort & brev :D kanske inte det från facket jag fick idag, men det är väl ett måste det med. jag är vuxen, alltså, brev från facket.

take care folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0