destined for greatness

vilken tur jag har! så  fort jag satte på tvn, efter knatat hem från Ellen i solsken och gårdagens kläder och smink, började Extreme Homemakeover! Perfekt bakisprogram! :) fast idag blir det nog extra många tårar, jag är så trött och jag saknar Adam och dessutom är programmet fan alltid heartbraking.

Igår var en underbar kväll! det var så roligt!
Först kyckling, bulursallad, vin och massa skratt och flum med mina fina vänner, Ellen & Zozan! fan va ni är undebara! POP goes my heart

Drog en runda till sports och pauze, mötte upp Ellen K och fortsatte flumma runt.
Nattbussen med Ellen hem var något över det vanliga ;)

Nu har jag iallafall duschat. Ska snart äta lite frukt och lägga en ansiktsmask. så skönt ska det bli.
I eftermiddag ska jag spinna igen, MM kan bli jobbigt.

kameran är kvar hos EllenP så bilder får komma en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör ont i mig att jag inte var där...

2010-04-26 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0