Nystart!

Okej, jag har inte hjärta att ta bort alla gamla (tråkiga) inlägg  men här kommer ett försök till en nystart och ett lite mer seriöst bloggande.

Tolka seriöst som ni  vill, jag menar inte att jag ska försöka slå mig in i bloggtoppen, verkligen inte, men jag ska försöka uppdatera oftare :)

Jag ska till Adam idag. Han är sjuk och jag känner att jag behöver vara hos honom och ta hand om honom lite. Sen var jag tvungen att träffa honom innan min adam-abstines blir så stor att den rinner ut ur öronen på mig!

Det händer inte mycket på jobbet just nu. Men det känns skönt efter den stressiga veckan jag hade förra veckan. Igår ringde det en person till mig på hela dagen... och han hade ringt fel! Haha!

Men snart kommer lönen ut, den 26:e denna månaden (varför känns det så mycket jobbigare än när den kommer den 25:e!??) och då blir det mer att göra igen.

 

Well, nystart kräver ny design eller hur!?
Jag ska prata med Malin om det...

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Wiiiiiie,

det här har jag sett fram emot!

Jag vill ju kunna hänga med i ditt liv också ju! :)

2010-04-22 @ 12:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0