Shine your light on us

Det finns vissa ställen där man alltid träffar någon man känner, ställen där man helst inte vill träffa någon.

UM är ett sånt ställe. Jag var där idag och även om man inte ska skämmas för man är där så blir stämmningen alltid pinsam när man träffar någon.

Jag klarade inte mig idag heller, utan när jag var på väg ut genom dörren träffade jag en bekant.  SÅ nära denna gången... Haha. Man känner direkt hur personen börjar spekulera om vilken sjukdom jag har , vem som slagit mig eller varför jag behöver prata med någon. Men guess what, jag skulle bara skaffa p-piller :)

Idag var Weronica & Mollie på jobbet. Mollie, vilken underbar liten unge :') en månad är hon nu, och hon har redan växt massor sedan jag såg henne sist! Vem blir inte sugen på en bebis när man får chansen att hålla i en för en stund. De smittar verkligen ner mig med barnlängtan, men den går över :)

Efter jobbet har jag hunnit med massor idag! Först träning med fröken Parsland, sen hem till Adam för lite mys och hejdå (<3), sen göra 0-soppa, ut och gå med fröken Karlman och sedan några härliga minuter i telefonen med Anna! :) 

& imorn åker Adam till Skottland, om flygen går.

Jag är så avundsjuk!! & jag kommer sakna honom.

Ser fram emot helgen massor.

Fredagar är alltid gött och på lördag ska jag och tjejerna snacka skit och pimpla vin ;) GRRReat!

Jag är dödstrött efter träningen med Ellen idag.

En dag kvar nu, sen freedom för en stund.

KRAMKRAM

du får mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0