shut up and drive

Ligger i sängen med datorn i knät och tar det lugnt.
Ännu en dag har gått och jag är väldigt trött.

Var på step/pump pass på idrottskliniken och det var svettigt och roligt!
först var det väldigt svårt att hänga med, eftersom jag aldrig varit på step innan, men jag lärde mig snabbt och det blev skoj! Imorn ska det köras nya träningar och jag är faktikst fett taggad på det nu! ser fram emot det redan! & imorn kommer adam till sverige med, så jag kan prata med honom! :D

Har även varit på värendsvallen med Johanna & Hannah och tränat barn :) eller ja, johanna har tränat dem, jag och hannah observerade henne. det är meningen att vi ska hjälpa henne med träningarna, men jag vet inte om jag vågar. Johanna är en så sjukt härligt person, en som alla tycker om och vill vara med. Det är inte jag, så jag är rädd att barnen inte skulle tycka om mig, att jag skulle vara den tränaren de blev besvikna om de fick ha.. men jag vet inte. det hade varit roligt!

Måste också bara nämna att jag har lagat tomat&bön-soppa idag och det är så sjukt gott!!!
Jag får tacka Ellinor för att hon bjöd mig på det och delade med sig av receptet :) den är gudomlig!

Nu, skype med Sanna!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skype var dumt :/

Men det var roligt att prata med dig i alla fall! :)

Tomat&bön-soppa låter som något som jag gärna skulle låna receptet till.. (A)



Och du är bra med barn, börja träna dem, de kommer älska dig! Och det ser bra ut i CVt! ;)

2010-04-27 @ 22:04:12
Postat av: Erika

Ja, det var superdumt :( men det var roligt att prata med dig med!

Jag kan maila dig receptet! :)



& tack för stödet, vi får se vad som händer :)

2010-04-28 @ 08:03:16
Postat av: Johanna

my darling girl,

såklart de skulle tycka om dig! varmaste, bästa, underbaraste personen någonsin, hur skulle de kunna göra något annat än att älska dig?



saknar dig! <3

2010-04-30 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0