there will always be a monday

Imorse var jag död. Riktigt död. Jag orkade seriöst inte ens kisa lite när klockan ringde.
Jag låg kvar och njöt av sängen i en kvart extra, hehe. Försökte komma på någon anledning att gå upp, men det gick inte så bra, jag hade verkligen ingenting att se fram emot och efter gårdagens skype-date med älskling blev längtan efter honom extra stor. Tillslut steg jag upp och åkte till jobbet och tur var väl det, för vilken mysig dag jag haft.

Eller dag, dagen var väl som vanligt, jobb jobb & jobb.
Men eftermiddagen var superrolig :) träffade Elin och drack kaffe på bibloteket. Har inte träffat henne på två månader kanske, så det var roligt att catch up a bit :)

När vi hade snackat bort 2 timmar och min kiss-blåsa nästan sprängdes bestämde jag mig för att det var dags att cykla hem. och eftersom jag inte hade några mynt eller mormor var hemma så var det bara att bege sig hemåt, på cykel, med den enda tanken, skynda hem till toaletten.

Jag höll mig visserligen inte hela vägen, utan fick stanna vid en liten väg, men snabbt kom jag hem. och det var riktigt skönt att cykla ikväll. vädret kunde inte varit bättre!

tre dagar kvar att jobba denna veckan innan det är valborg och helg. och Adam.
tänk positivt! imorn är det tisdag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk positivt min vän, det finns alltid dem som har det värre!

(som jag till exempel, tre veckor utan Nils och två more to go. Tror du att jag är nära döden ibland eller? ;P)

Skype imorgon! :)

2010-04-26 @ 22:43:07
Postat av: Erika

ÄR DU TILLSAMMANS MED NILS!? :O

men jag är positiv :)

2010-04-27 @ 10:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0