20 år

jaha, då var man tjugo år då. hade en helt fantastiskt släktkalas och en underbar födelsedag :)
det allra bästa med att fylla "stora åldrar" måste vara att man får träffa hela släkten (okej inte hela, men stora delar av den) varför inte ha en släktmiddag varje år istället? alla uppskattar ju det så mycket när alla samlas så varför inte?

iallafall, att bli tjugo känns inget annorlunda. jag åkte på halv idag på bussen, glömde helt bort att jag inte får det längre... & inte har jag varit på systemet heller... skulle gått dit idag, men jag kom inte på något jag ville köpa så det blev inget med det ;) men det känns bra, att inte vara tonåring längre. och snart kommer jag nog gilla att vara tjugoåring...

jag har en underbar släkt och familj. & adam, fan vad jag älskar dig. 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0