I'd rather be with you

tänk att jag inte kom på förrän nu i slutet av min tid på lönekontoret har insett hur sjukt underbart med lunch-dejter!! förmiddagen gick snabbt för att jag såg fram emot att få träffa min kära vän och eftermiddagen gick fort för den blev så kort :) & lunchen med zozan var underbar. god mat och gott sällskap, det är väl det bästa i livet?

familjen har övergivit mig. vi möts upp i stockholm till helgen. det känns så orättvist för det är jag som är barnet, det är jag som borde vara ledig när mamma och pappa jobbar. eller hur!? eller åtminstone vara ledig samtidigt...

adam är här nu. han somnar snart framför morden i midsomer.hehe. roligt. 

natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0