it's all about rock n' roll

Vi hade en underbar kväll igår, jag & älsklingen :)
Efter jobbet gick vi en snabbrunda på stan och hämtade biljetterna till stockholmresan (åker om 5,5 timme! :D) på väg mot minigolfen kände vi hur trötta och hungriga vi var, så vi stillade hungern med varsin glass ;)

minigolf är kul! iallafall efter ett tag, när jag har lyckats sluta sura ;P
jag hatar när det går dåligt! egentligen vill jag inte kalla mig dålig förlorare, för jag skiter i om jag vinner eller inte, jag bara hatar när det går dåligt!!! & självklart gick första banan sämst igår... så det tog ett tag att intala mig själv att det var roligt. haha! men det var kul tillslut och jag fick faktiskt en spik på den svåra banan! :D

och ja, självklart vann adam :) men vad gör det? för vi hade skitroligt ändå!

kvällen spenderades med underbara Ernst och packning. Även Simon & Thomas roliga inredning fick stå på :)

nu är denna dagen slut på jobbet, vilket betyder semester!! det känns så overkligt att jag knappt kan njuta. (kanske för att jag blev brutalt dissad på fikat och känner mig ledsen). men nu drar vi en runda på stan, kollar lite på K-O dagarna, handlar på CG, åker hem och springer, äter och åker mot alvesta och vidare mot stockholm! :D

so long.


Kommentarer
Postat av: ellen

ha det sjukt bra i sthlm! hoppas vi kan ses på torsdag <3

2010-08-08 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0