Vecka 31.

Nu är det äntligen den där veckan jag längtat så efter. Vecka 31. Sista veckan innan semestern :D
Det fina vädret finns inte längre, men vad spelar det för roll när en vecka i Stockholm med familjen, adam, david, släkten och bröllop väntar? :) Dessutom fyller jag snart år och då blir det släktkalas och efter det ska jag och Adam mysa lite i hans stuga :)

Har även fått reda på att jag ska befinna mig i något bokstavshus (kommer inte ihåg vilket :o) tisdagen den 23 augusti klockan 9.00 :o mingel i två timmar innan massa föreläsningar... MINGEL, i TVÅ timmar!!?? Det gäller att slänga bort blygheten nu... Kanske ska lämna kvar den på jobbet..? Ja så får det bli :)

Jag har fyllt i blanketter till CSN, ringt till olika fackförbund och a-kassor och gjort jämförelser hela förra veckan känns det som.... varje dag väntar ett brev som jag inte riktigt förstår mig på... Jag känner mig så vuxen, fast ändå så liten...

Det är massor som ska göras nu innan augusti är slut och jag ser fram emot allt enormt mycket. Adams lägenhet ska få möbler i sig, både gamla och nya. Fler papper ska fyllas i och jag måste ladda mentalt. Det här blir nog bra!!!! Mest ser jag fram emot målvikt och belöning, med skräckblandad förtjusning.

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0