Zoz!

Igår morse vid fem vaknade jag till av att jag fick sms. Undrade vem som var vaken så tidigt/sent, vände på mig och somnade om. När jag sedan gick upp en timme senare var det från Zozan som ville att vi skulle ses snart! :D & hey! klart jag vill, har saknat henne massor ju. Så snabbt och enkelt bestämde vi att vi ska äta lunch på coretto tillsammans idag vid halv ett. that totally made my day, thank u darling.

i eftermiddag kommer Adam upp också. Han ska hämta ut nycklarna till sin lägenhet och sen vara hemma hos mig tills vi åker på fredag, så jag slipper vara själv. Ska bli mys! Sista dagarna på veckan borde gå fort, eller hur? Men livet är inte logiskt, så tiden kommer snigla sig fram.

fan va jag längtar efter semester! :D
men som david sa, before you know it you'll be on that train. jag hoppas han har rätt.

Kommentarer
Postat av: z

oh fining! vi gör om det! <3

2010-08-05 @ 20:10:46
URL: http://popzozan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0