come dance away with me honey

well, Sanna, jag är väl inte heller speciellt bra på att blogga. men har jag tvingat dig att skriva så kanske jag ska börja skiva lite själv med.

det är äntligen helg och jag är helt slut. Somnade till hockeyn nyss, missade nästan hela matchen + att jag missade Anna Haags silver, SUCK!  men nu är jag fit for fight igen och jag och adam kollar curling och myser massor. 

det har varit en vecka med mycket snö (som alltid nu,  man ser inte vårt staket nu...), mycket jobb, mycket träning och lite adam. men det tar vi igen nu. :) Imorn ska vi till strömsnäsbruk och på söndag är mamma och pappa bjudna hem till adams föräldrar på middag. Ska bli roligt :) tyvärr är det alldelles för snart måndag igen....

jag har köpt månadskort på idrottskliniken, så nu springer jag på löpband några gånger i veckan. Jag längtar tills snön försvinner och våren kommer så jag kan ut och springa i naturen igen. this far, får jag nöja mig med en svettig lokal en våning upp ;)

Ha en riktigt bra helg nu :)
Jag ska försöka skärpa mig här!
KRAM


julafton. those were the days. det kunde räckt med snö här. men icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0