it's like a never ending story

Fyfan vad det har snöat idag!
Började dagen med att titta ut genom fönstret ett antal gånger och sucka över att luften var fylld med vita flingor. Pappa var och spelade bowling och tillslut bestämde jag mig för att gå ut och skotta lite så att han kom in med bilen när han kom hem.

Skotta lite...? trodde jag verkligen att det skulle gå att skotta lite?
Jag skottade och skottade, hivade och hivade. Jag tappade till och med byxorna av allt slit, haha. tittade ner och där var byxorna vid anklarna ^^ Jag skottade nog i en halvtimme och kom ingenstans alls kändes det som. vallarna var iallafall borta och så var alla mina krafter med.

När jag väl var inne igen hade jag kramp i vaden, låret och i en magmuskel. suck...

bussarna gick iallafall som vanligt. jag sitter i strömsnäsbruk nu, adam är ute och springer.
förhoppningsvis snöar det inte mer nu, så familjen kan komma hit imorn.
och jag slipper skotta mer, och pappa slipper skotta mer.
och att våren kan komma.

man kan ju alltid drömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0