sick and tierd!

Mitt huvud vet att jag är för gammal för sportlov, men tydligen har inte min kropp fattat det.
Jag har återigen fått sportlovssjukan... Har blivit så förkyld och jag är så trött i kroppen.
Ändå så jobbar jag och hoppas att det går över snart. Men det har onekligen varit en tuff dag!

Helgen har varit riktigt bra, tyvärr gick den lite för fort som vanligt.

Men det har varit en helg med mycket motion.. inomhus.. Ja, jag kunde iallafall inte sitta still under dubbeljakten i lördagskväll... vet inte hur mycket vi skrek och hoppade under den sista kilometern. Men det gav ju resultat. Fan vad Sverige är bra! Var helt slut efteråt, men så lycklig.

Jag älskar idrott!

Imorse hade jag radion på, på ganska hög volym och var helt inne i Hockeymatchen. Som vi vann.
Ikväll blir det mer OS i sängen, med te och toarullar som sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0