Too much love will kill you

Från det att jag vaknade tills nu har jag slöat.
Är hemma och är sjuk och det finns inte mycket mer att göra än att se på tv, läsa och sitta vid datorn.
Såg 3 avsnitt på rad av "Made" på mtv, haha. så sjukt ointressant. men jag orkade inte byta kanal. Sen tittade jag på en feel good movie, "in her shoes". Jag älskar att kolla på tjejiga filmer :)

Jag är hemma imorn med.
Så att jag blir riktigt frisk innan jag börjar jobb igen.
Då ska jag se ännu en mys film. Har inte bestämt vilken än, men jag går efter vad stundens allvar säger...



she makes me feel good too :)
En kväll med massa prat med soulmate gjorde mig nog allt lite friskare.
Jag saknar henne så.
En del av mig bor i Storbrittanien. KOM HEM!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0