friday I'm in love

well, just det, man har en blogg också...
Tack Sanna för att du påminde mig om det ;)

Det är återigen fredag och det är jag väldigt glad över. Första veckan på länge man jobbar en hel vecka, och det känns vill jag påstå! jag ligger här i sängen som en slapp liten gosedjurs kanin.. eller något. jag vill ha en liten unge här och gosa med!! 

De är inga små ungar, men de är fina och de kommer på onsdag! Mina älskade Gävle-kusiner och min Faster :D det blir mys! jag hoppas på att de vill vara med på några kort, för jag skulle vilja ha några fler kusin bilder.. hehe.
annars rullar livet på.

Det är nytt år och nu ska jag gå ner i vikt.
känns bra. det går bra. grönsaker och frukt är sjukt gott (men jag äter såklart annat med, ni kan vara lugna ;))

fett nice med filmkväll med solstrålarna Ellen&Zozan imorn!
jag är lite ringrostig på det här bloggandet ;P

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0