Köttbullemeny 16 kr!

inte för en påse blandade utländska mynt, men för 16 kr fick jag och adam varsin köttbulletallrik med potatismos på Ikea ikväll :) jag älskar potatismos! tyvärr så blev det lite onyttigare än vad som var meningen, men jag får kryssa av några rutor (ringar är det ju) i veckobonusen :)

I övrigt var Ikea väldigt trevligt och mysigt!
jag handlade som vanligt för mest när vi var där, för mamma & pappa hittar aldrig något och adam är en fattig student.
jag är en ny-pysslande, flyttahemifrån-sugen arbetande tjej. Det som fick följa med mig hem, inte i en påse, var skålar, burkar, koppar, tesilar, förvaringslåder till mina scrapbook saker och en ram till min senaste pyssel. Eller egentligen är det Lindas pyssel, men jag har fått tillåtelse att sno det :D
Ni får se sen när det är klart, men jag vet inte när det blir.

6.10 blir jag hämtad av W imorn, så det får nog bli sovdags snart :)
jag är så bak-sugen! alltså baka, inte rumpor.

Natti world :)

Kommentarer
Postat av: z

jag är också baksugen, men vad fan finns orken till't? :/

2010-01-28 @ 21:41:07
URL: http://popzozan.blogspot.com/
Postat av: z

var fan*

2010-01-28 @ 21:41:22
URL: http://popzozan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0