they'll be damn proud of me

ByeBye Timanställning, HEEJ vikariat! :D
på måndag börjar jag mitt liv som vikarie. Eller lärling kanske, jag ska iallafall lära mig allla W's arbetsuppgifter för när hon ska hem och gosa med en nyfödd bebis, ska jag ta hand om hennes jobb.
det ska bli så roligt!

Just nu sitter jag i soffan hemma och jag vet faktiskt inte när jag ska orka ta mig upp här i från. Jag är helt slut! Jag reser mig nog om en timme eller så när jag och mamma ska laga mat. tills dess, vänner och vindruvor :)

Senare kommer Kim :D dags att säga hejdå till ännu en blivande american. <3
I natt kommer Adam, lite rund under fötterna och sen blir det en helg i mysets anda.

Kram !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad roligt vännen! :D

Lycka till och håll mig uppdaterad! :)

2010-01-31 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0