walkin' in memphis

Calles cover på låten är riktigt bra faktiskt! Mitt liv präglas nu så oerhört av musik att det är viktigt med bra låtar, hör ni det artister världen över? Hjälp mig orka!

Ikväll går tv:n på högvarv i det Femzénska huset. Inte för att vi tittat mycket på tv idag, men det som går på tv nu är spännande och jag tror nästan att det bränner sönder rutan snart. Det är handbolls EM. och Sverige var bra, tills vi slog på tv:n i andra halvlek. Det är som det ska vara när det är handboll på tv, pappa är upprörd över domsluten och mamma är lite mer inne i spelet än strykandet. men det är fint det. Adam är ny i handbollsstämmningen här hemma och jag skulle bedömma honom som mer nervös än vad han vill erkänna, och väldigt söt såklart :)

25-26 till Slovenien.
suck

Imorgon kommer Faster och en kusin på besök. Tyvärr kommer bara en kusin, Anna mådde inte så bra "/ men det ska bli riktigt kul att träffa Linda och så hoppas jag att Anna kommer ner snart hon med :)

och jag ska avsluta detta inlägget med att säga att jag är riktigt stolt över mig själv. jag är duktig och nu ska jag kämpa på tills jag inte orkar mer. Men jag ska orka! så, gör fler bra och peppande låtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0