"jag blir så ledsen"

När radion spelade sommaren är kort idag klockan tio och rix morgonzoo tog sommarlov hoppade sommarkänslan på mig så hårt att jag nästan blev lamslagen. Och det blev ju bara bättre när solen stekte sönder min kropp på lunchen och eftermiddags fikat bestod av en gratis piggelin. Gick dessutom hem klockan tre, träffade äntligen adam och åkte och köpte jordgubbar, vilka intogs med mjölk och grädde i solen på altanen. Vi grillade även kyckling ikväll och hade rabarberpaj till efterrätt. S O M M A R!!! 

nu fattas bara lite yatzi och kvällar med massa kortspel för att sommaren ska bli komplett. Men vem vet, det är ju två dagar kvar på denna helgen och jag kan tänka mig att det blir något av det imorn kväll! livet leker och jag älskar adam!!!! :D



en jobb vecka är dessutom över och semestern närmar sig lite, 5 veckor kvar :)

det finns så mycket jag ogillar med dig, rent utav hatar, men jag försöker ändå respektera dig. Tänk om du gjorde detsamma och inte var ett sånt as. Jag har tröttnat på att le och vara trevlig för ingenting. Jag är trött på att vara din ständiga sommarjobbare och ta ditt skit. jag blir så jävla arg!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt det låter vännen!

Jag tror jag har lyckats bosätta mig på den enda orten som inte har sommar just nu.. Men det ger mig lite sol att läsa om hur bra du har det! :)

2010-07-03 @ 09:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0