Underbara Helg!

Vi har solat, Vi har badat. Vi har köpt 15 liter jordgubbar som vi snoppat, delat och fryst in. Vi har sprungit och svettats. Vi har simmat i ån. Vi har varit i stan och shoppat. Vi har beställt grejer från cdon.com. Vi har sett fotboll. Vi har grillat. Vi har varit på ikea. Vi har gosat. Vi har pussats. Vi har haft det så jävla bra!!!

Nu är det vardag igen och back to work. Känns tungt att inte ha sommarlov som man hade för länge sedan... Men jag får se fram emot mina två veckors semester i Augusti istället. då ska jag allt ha roligt!! varje dag!

Jag är även adamlös nu i 12 dagar... känns riktigt jobbigt!
Vansbro tjejsim är i helgen nämligen så då ska jag upp till Stockholm och tillbringa helgen där. Förrutom lördagen då, då vi ska på trip till vansbro och simma lite i dalälven ;) ska bli superroligt! :) Åker på torsdag kväll så jag jobbar bara 4 dagar denna veckan, three more to go.

Jag hoppas ni där ute har det bra!





och just de ja, min dator gick sönder i måndags.. vet inte vad som hände :'( den fungerade bara inte när jag skulle sätta på den.. Måste komma ihåg att ringa netonnet imorn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0