1 maj

och jag hittar inte min sladd till kameran. Vartfan kan den ha tagit vägen?
Jag tog visserligen inga bilder igår, men jag vill visa er bilderna från förre helgen ju!

Valborg var riktigt roligt. Även om jag faktiskt hade glömt att det var valborg när jag skulle sova igår... haha, det kändes bara som en vanlig fest, men det blir väl så när vi inte såg någon brasa... Slutade iallafall kvällen på grace :)

Adam är som bekant hemma igen och det är helt underbart!! Allt känns bara så fantastiskt med honom. & vet ni? Han såg till och med att jag hade slingat och klippt håret medan han var borta :D haha!

Ligger iallafall i min säng nu och funderar över vad jag ska köpa för shampoo! jag har bestämt att jag ska köpa ett frisör shampoo denna gången, men jag vill ha något som är riktigt bra. Jag kanske får gå in till min fina frisör och fråga en dag..? Jag vill ha fint hår!!!!

hihi, nu ska jag duscha. & göra som Jill lärt mig, shampoo,inpackning & sist balsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0