2 maj

blev väckt vid elva idag av att min fina syster och david hade gjort scones till frukost! Underbart gott, I can tell you :) Det har verkligen varit en skön morgon! Efter frukost spenderade vi typ en kvart att prata om hur gott det är med choklad... haha. & sen läste jag min nya "laga lätt" tidning och blev sjukt inspirerad och sugen på mat!

Om en timme ska jag cykla in till stan och gå på afro-power med david och malin! Ska bli roligt, för jag minns hur roligt det var sist. Men det kommer bli jobbigt.. för inte nog med cykel in till stan och afro-power, nej, jag ska cykla hem med! och laga fläslfilé till middag. Mmm!

Är sugen på att baka något med. Men jag har inte så många poäng kvar att äta denna veckan, så bakandet får vänta till nästa helg :) Ikväll kommer Adam också, mys!

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0