Let's live it all

Varför känns det som fredag idag!?
Jag har en sån härlig känsla i kroppen, känner mig über-glad bara! Surt bara att det faktiskt är torsdag...

Var på Idrottskliniken idag och fick ännu fler övningar för min svaga höft. Förhoppningsvis ska jag bli skadefri snart. Jag vill ju kunna springa Lidingöloppet i höst, så det är bara att träna på och hålla tummarna :)

När Lena sa att jag skulle få en ny tid om en månad, den 3:e juni, fick jag en smärre chock! Är det juni om en månad!? men det är ju svinkallt ute!?? hur kan det vara så nära sommarn, jag förstår det inte. Den sista månaden av trean för mig, var helt underbar, varm och skön. Men i år är det superkallt. Naturen är wierd ibland!

Men det är bara att hoppas att värmen kommer snart. För snart ska det fixas och trixas, sminkas och skålas, dansa vals och dricka vin, gå på pubrunda och skrika sönder halsen, göra pinsamma/sjuka saker på skattjakten och framför allt, springa runt med vit mössa, vit klänning eller kostym, blommor, visselpipor och vara lycklig. Inte för mig iår, men för så många av mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0