Lycklig och förvånad

en HÄRLIG mening som passar bra in på denna dagen! det borde firas med tårta, haha!
så nervös som jag var idag när jag skulle kolla resultatet, & så uppgiven jag var när jag skickade in uppgiften. till ingen nytta ;) för jag fick tillbaka den med två fina bokstäver på, VG!!!
wooooohoooooo!!!! 

jag har inte tränat på 4 dagar. Kände verkligen att jag behövde vila... när gjorde jag det sist!?
& imorn är det föreläsningar från 9-17, så då missar jag träningen då med...
Men baby kommer upp imorn kväll, så då har vi bestämt att vi ska springa tillsammans :) jag är på gång igen!

grät till biggest loser ikväll förresten... lipsill me. men fan va sorligt!

sovgott people.
love

Kommentarer
Postat av: Elin Fyhrlund

Du är så bäst, du klarar allt! <3

2010-11-04 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0