Pluggdag

Hello lovers.
Allt bra hoppas jag!

Jag sitter på biblioteket och pluggar inför morgondagens seminarie. (eller ja, just nu har jag paus!) Det har faktiskt gått ganska bra... tills typ nyss ;) nu fattar jag inte mer.. men det kanske kommer :) böckerna jag läst har varit mycket mer intressanta än de i den förra kursen så det är bra. men frågorna är tråkigt formulerade...

Jag har fått önskemål från jonna att jag ska börja lägga ut recept på min blogg.. en matblogg!
kanske blir så. men det känns ju egentligen ganska meningslöst, ;) eller kommer ni laga någon mat jag ger er tips på!? VA!? ;) haha!

Nej, nu ska jag tråka vidare.
Om en och en halv timme ska jag handla med mamma och pappa! :)
love

Kommentarer
Postat av: Jonna

jaaa, jag kommer laga :D

2010-11-04 @ 15:06:18
Postat av: emelie

jag kommer med att göra det :-)

2010-11-04 @ 15:37:40
Postat av: z

awesome idé ju! jag skulle iaf behöva lite inspiration

2010-11-05 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0