torsdagkväll

Det sista ljuset på bordet slocknade precis och röken som bildades luktade så gott!
Jag kan känna lukter igen! :D Det gör mig så glad, för imorn när mamma kommer hem från jobbet (&jag förhoppningsvis har skrivit klart min uppsats) ska vi göra pepparkaksdeg! Kan ni tänka er något tråkigare än att göra pepparkaksdeg utan att ha ett luktsinne!? Det är bara att hålla tummarna för att jag ska må ännu bättre imorn :)

Allt te och all vila har gett resultat, jag mår mycket bättre!
& jag har faktiskt lyckats få ihop lite mer än två sidor på uppsatsen ändå idag! NÖJD. Fast jag är osäker på om det blir bra, riktigt osäker faktikst. Men vi får väl se :) imorn ska jag upp vid halv nio och sen skriva klart skiten var det tänkt, hoppas det blir så ;) den måste ju skickas in imorn så jag har väl inget val.

Jag längtar tills imorn. Adventsljusstakar! <3
Vi börjar med advent en vecka tidigare i min familj detta året, endast för att vi ska hinna med att fira alla innan vi åker :) vi är lite crazy, men det är charmigt :) pappa & jag är julfreaks! :D

nu blir det nog lite choklad framför tv:n.
ha det fint! & baka rulltårtan :) kommentera om det blev goooottt :)


hur kan man inte älska det?


världens bästa pappa! LOVE U!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0