26 oktober

well, nu när jag inte är lika upprörd som jag var igår så kan jag berätta att det är ett äckligt faktum att jag ska pendla till Lammhult för praktik. 4 timmar i buss, varje dag. Om det nu hade varit så att jag pendlat en massa timmar för att få göra det jag vill så hade det känns meningsfullt, men nu pendlar jag dit för att jobba i en förskoleklass och på fritids. -.-
jag vill verkligen vara på en förskola och verkligen inte vara på ett fritids, jag ska inte bli fritidspedagog!
men med vetskapen att jag är lovad en förskola nästa praktikperiod får jag väl stå ut med två veckor i Lammhult... förskoleklass... skola... fritids... suck!

anyway, adam tröstade mig hela kvällen igår och idag har vi varit tillsammans i 29 månader! (yeah, vi räknar månader. känns roligt :)) har precis kommit hem från en mysig biokväll :) såg social network och den var riktigt bra :)

grupparbetet är förresten färdigt och det känns bra.
innebär ledigt imorn och torsdag! :) wiiii!
nu ska jag redigera en film, hur ska det gå!? haha.


en bild från vår film. Liri, Elin & Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0