höstrusk

Det är riktigt höstigt idag... Började dagen med en rask promenix med lillasyster i blåst och duggregn. Rosiga kinder! :) Frukosten intogs med tända ljus. Försökte få det att bli lite juligt istället så drack te, åt sylta, clementinen luktade jul och malin åt risgrynsgröt :D haha! men det är faktiskt typ bara en månad kvar nu :D  wiho.

Hemtenta suger för övrigt.. Jag jobbar och jobbar men det känns som att jag aldrig blir klar. Jag får ta nya tag imorn för nu är det snart dags att åka in och träna, löpning + brottning :) sen ska jag och älsklingen cykla till city gross och köpa tacossaker :D

puss och kram skumtomte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det iaf :) du är duktig min vän . all min kärlek matilda

2010-10-19 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0