kompis, det går bra nu

Det händer mycket nu. Jag har slutat jobba och jag har fixat mina första högskolepoäng! :) känns sjukt bra!
imorn börjar vi vid tio och jag kan utnyttja sovmorgonen :D fast jag ska nog gå upp och gå en runda innan skolan 
ändå :)

idag har jag spelat plants, kört i skogen, tränat och lagat mat :) nu myser jag i soffan med lite pepsi och irene huss :)

Jag saknar min bästis johanna nu när hösten kommit.
varje dag känns tung utan dig vännen. jag önskar så att du var här eller att jag kunde komma och hälsa på dig.
vi måste prata snart!! & så fort vi får schemat för nästa kurs ska jag se om det finns tid att komma och hälsa på dig!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0