Mmm Mmm Mmm

jag är så lycklig!
vaknade upp bredvid världens finaste pojkvän.
åkte till skolan och mötte upp mina otroligt fina kurskamrater :) & fixade G på gruppuppgiften! :D
Kurs 1 är avslutad!
Mamma & Jag var på grand samarkand och shoppade och myste :)
var i bowlinghallen en snabbis och var stolt över Pappis :)
& som grädden på moset fick jag träffa underbara Ellen & Zozan och fick i mig en riktigt fin trerätters på Hong Kong! MMUMS!!!! :D


en del av den goda maten :) en wok som jag komponerade själv :)

& så några citat från kvällen med brudarna. bara för att de är interna men måste kommas ihåg!
- men de måste ju få en liten gos!?
- vad vore livet utan gos!?
- Jag äter inte gula godisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0