Texten är inskickad!

& förhoppningsvis till rätt Emma Magnusson! ;) haha.

min morgon har varit ganska turbulent.
Malin låg och sov när jag gick upp vid nio :o försovit sig... så jag stressade runt här hemma och hjälpte henne hinna med bussen.

Sen började jag baka, chokladmuffins (som jag ska bjuda på på jobbet imorn). Men så hade vi inga muffinsformar och kakaon tog slut.. Gick ut och gick mot macken. Kom på att jag skulle ringa Swedbank, så det gjorde jag. Killen på Swedbank var supertrevlig och hjälpte mig med mitt ärende och sen sa han att jag hade en mystisk transaktion på mitt kort :o kortbetalning utomlands.. han misstänkte att mitt kort blivit skimmat, så han spärrade det och ska skicka ett nytt. (läskigt). så precis när jag kom fram till macken, blev mitt kort spärrat. Nähä, gick hem igen, letade upp lite pengar och gick tillbaka igen ;)

men nu är allt klart. och allt har ju gått bra :)
ska nog ta och äta lite grönsakssoppa nu, sen ska jag in till stan och träna och träffa adam :)
imorn blir det vattenpass vid halv sju och sedan slägga och bål vid halv tio :) kan bli jobbigt. tur att jag är ledig ;)

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0