illa, jag mår illa, nanana

fan vad jag mår illa! :(
det var så sjukt gott med tacos! jag och älsklingen åkte och köpte lite nödvändiga tacosgrejer efter vi tränat på olika håll (jag körde afro). så sjukt gott var det! & nu mår jag så illa ! fan!

imorn är det seminarie igen och jag kan inte vänja mig vid det riktigt. Ikväll har jag dessutom inte mått så bra så jag har inte pluggat lika mycket som jag borde. men jag kanske hinner läsa lite extra imorn på förmiddagen.

har varit och fikat med sanna idag med :) eller jag fikade och hon åt, ;) mycket trevligt var det :D

efter seminariet imorgon är det dags att åka iväg med jobbet. vart vet jag inte än för det är hemligt. jag återkommer! ;)

godnatt.
(varför kan jag inte hålla mig till det jag egentligen vill!? jag mådde så jävla bra när allt gick stadigt neråt. jag måste skärpa mig! på måndag. på måndag måste det ske. jag vill må bra igen!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0