Tengo hambre

ick lite spanska feeling när jag ligger här i min sköna säng och vilar lite. Var på idrottskliniken imorse och tränade lite. Step/pump stod på schemat och jag kan säga att jag aldrig kommer gå på det passet igen... hur fan kan man få bli ledare för pass när man är elak och trycker ner folk istället för att peppa dem?? fan va sur jag blir!! 

Åkte iallafall och hälsade på Ellen i hennes lägenhet efter och det var desto trevligare! :) vilket fint place du hittat vännen, jag kommer snart igen!

Igår var jag och Sanna hemma hos Julia och myste :) åt tacos, godis, kollade film och pratade massor. Riktigt roligt var det :D

Funderar på att läsa lite i min ny-uthämtade feta bok, men det får nog vänta tills imorgon... längtar tills klockan blir halv sex och våra gäster kommer så jag kan få lite mat... grillat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0